Vrácení produktu a reklamace

Vrácení produktu a reklamace

Objednaný produkt z našeho e-shopu ti nesedí, nesplňuje tvé představy, nebo ti přišlo něco jiného, než sis objednal/a? Pokud je nepoužitý/nenošený a nepoškozený, není určitě problém nám ho do dvou týdnů od obdržení objednávky vrátit.

Pečlivě ho prosím zabalte zpátky do krabice (nejraději budeme když nám produkt vrátíte v původním balení, ale podmínka to samozřejmě není:) a k balíčku připište tyto informace:

  • Jméno a příjmení
  • Číslo objednávky
  • Důvod vrácení produktu
  • E-mail a telefon

Tyto informace nám odešlete také na e-mail info@byfive.cz

MOŽNOSTI VRÁCENÍ:

  •  ZÁSILKOVNA

    najděte jakékoliv výdejní místo Zásilkovny. Nahlaste, že chcete balík odeslat na Beloved shop pomocí identifikačního čísla . Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 59 CZK a odečteme vám ji od refundované částky.

VRÁCENÍ PENĚZ:

  • Proběhne nejdéle do 7 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.

 

Reklamace

Objevili jste na produktu nějakou závadu?

Dej nám vědět a určitě společně najdeme to nejvhodnější řešení.

Odešli nám prosím na e-mail info@byfive.cz tyto informace:

 

  • Jméno a příjmení
  • Číslo objednávky
  • Podrobný popis vady na produktu
  • E-mail a telefon

 

Děkujeme moc za tvoji objednávku, omlouváme se za komplikace a věříme, že vše co nejrychleji vyřešíme!

Holky z Byfive

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz