Vrácení produktu a reklamace
Vrácení produktu a reklamace
Objednaný produkt z našeho e-shopu ti nesedí, nesplňuje tvé představy, nebo ti přišlo něco jiného, než sis objednal/a? Pokud je nepoužitý/nenošený a nepoškozený, není určitě problém nám ho do dvou týdnů od obdržení objednávky vrátit.
Pečlivě ho prosím zabalte zpátky do krabice (nejraději budeme když nám produkt vrátíte v původním balení, ale podmínka to samozřejmě není:) a k balíčku připište tyto informace:
- Jméno a příjmení
- Číslo objednávky
- Důvod vrácení produktu
- E-mail a telefon
Tyto informace nám odešlete také na e-mail info@byfive.cz
MOŽNOSTI VRÁCENÍ:
-
ZÁSILKOVNA
najděte jakékoliv výdejní místo Zásilkovny. Nahlaste, že chcete balík odeslat na Beloved shop pomocí identifikačního čísla . Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena za tuto službu je 59 CZK a odečteme vám ji od refundované částky.
VRÁCENÍ PENĚZ:
- Proběhne nejdéle do 7 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
Reklamace
Objevili jste na produktu nějakou závadu?
Dej nám vědět a určitě společně najdeme to nejvhodnější řešení.
Odešli nám prosím na e-mail info@byfive.cz tyto informace:
- Jméno a příjmení
- Číslo objednávky
- Podrobný popis vady na produktu
- E-mail a telefon
Děkujeme moc za tvoji objednávku, omlouváme se za komplikace a věříme, že vše co nejrychleji vyřešíme!
Holky z Byfive